Alla inlägg den 24 januari 2021

Av Jaxgård - 24 januari 2021 09:11

Direktrapport från vår valphörna....
Natten har varit lugn och just nu ligger mamma och valpar och sussar ... inte ett pip hörs...
Sitter i rummet bredvid med Sahara och kollar på tv... hon är så himla nyfiken på alla ljud från valplådan men vet att det är förbjudet område för henne... hon uppför sig så lungt och värdigt.
För första gången någonsin har jag nu söta små halsband med kardborre jag köpt hos Agria på valpisarna i olika färger och det har blivit succé hos våra blivande valpköpare för nu kan de ju följa och se vilka som är pojkar o flickor hela tiden.... sååå roligt
Ha en fin Söndag... jag hänger mest runt valplådan...
Alla valpar i denna kull är bokade...

Nytagen bild från vår valplåda

Den här med... vissa äter vissa sover

Vad säger ni om den här bilden då från Thailand....
Normalt skulle vi varit här den här tiden och druckit Mai Tai..
Men inte dumt att hänga kring vår valphörna heller heheee

Mitt barnbarn Alicia leker med vovvarna i somras

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards