Alla inlägg den 1 januari 2021

Av Jaxgård - 1 januari 2021 17:01

Så har det nya året börjat och det med att man nästan fick en hjärtattack när jag var ute med flickorna.... vi bor ju mitt i skogen och törs inte gå runt kvarteret efter mörkret längre då jag har hört vargar yla vid våra promenader och brukar ha flickorna lösa för de smiter inte men nu är det slut på det.. pust...

Idag gick jag extra tidigt med flickorna och vad händer.. kom inte mer än 50 m förran jag ser att Shakira rest ragg och vi hör ett himla plaskande från vår lilla ö 50m bort.. vad händer... 2 vargar hade sökt sig till ön men isen höll inte så båda vargarna plaskade som attan i vattnet men lyckades ta sig upp och försvann till andra sidan som tur är... gissa hur fort jag kom hem... så nu gäller det bara koppelpromenader för husse ringde en jägare som bor i Boxnan som berättade att det är en ensamvarg samt dessa två som stryker runt området.. så förbannat tråkigt för man är ju van att vandra runt överallt utan att behöva vara rädda för dessa bestar.. Får väl skaffa en ollonpistol och skrämma bort dem heheee
Allt väl med Shakira.. magen växer men är matglad och pigg annars..
Vi önskar alla en god fortsättning på nya året.

Vi firade in nya året med vår söta familj

Victor lagade en fin meny åt oss igår... tack för en trevlig kväll

Fast om allt var som vanligt skulle jag ligga i min solsäng idag på denna fina Beach vi hittade på våra moppeturer i Koh Chang .. tur man har minnena kvar

Farmor har roat sig igen.... vår egen lilla rock star

Arkivbild
Mamma Skilla med våran lilla Magda

Ingrid med sin Skilla... dubbelchampion och en av våra vinstrikaste vovvar var hon..

Har aldrig haft en lyckligare tjej att ställa ut... hon kunde knappt bärga sig så lycklig var hon när hon fick följa med .. dotter till vår Gilda

Det här är Elias kullsyster Bea... också framgångsrik lik brossan

Rolig julhälsning jag gjort för några år sen.. som ni ser gillar jag och göra bilder heheee.. mina stackars valpar blir fotograferade från alla håll och kanter

Shakira som baby här på bilden önskar alla Happy New Year

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards