Alla inlägg den 18 januari 2021

Av Jaxgård - 18 januari 2021 05:28

Det har varit full rulle senaste dygnet... Shakira kom på med att valpa igår och med full fart... 6st kom med rasande fart så jag han knappt märka dem och lätt att få ur sig valparna hade hon.. några krystvärkar så var ungen ute... sen... tog hon en paus och krystade sen ur 5 till men tyvärr var 2st döda.
Den sista krystade hon ut strax före midnatt och det var full rulle på den tjejen..
just nu ligger jag vid min grotta på en madras på golvet bredvid valplådan och har koll.
Klanen har hållt mig vaken då Shakira lite då och då tycker att samtliga valpar behöver skönhetsvård av henne så de ska må bra...
Pust... blir full fart i hagen men sen är hon ju en underbar mamma... Sahara bor på övervåningen med husse nu när hon valpar så det är lungt...
Tidig morgon och just nu lungt i valphagen... hör bara Shakira snarka som en häst ..
Nu vill man kolla ett par dar så alla småttingar överlever...
Höres från ett trött men glad matte.

Det blev 6 pojkar och 3 flickor

Med beundran iblick

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards