Alla inlägg under augusti 2023

Av Jaxgård - 28 augusti 2023 13:57

Om bilderna syns för stora som i min mobil
Kolla i webbversionen

Av Jaxgård - 28 augusti 2023 13:55

Så har vi varit här vid vårt hus i norra Finland en vecka och kanske sista gången på ett tag
Jag och mina syskon har nu sålt allt här och gissa hur mycket vi har slängt bort eller delat ut åt våra kusiner
Vi har jobbat hårt och fixat alla bankaffärer och allt så lite stolta är vi då fixat allt på ett annat språk också
Flickorna tycker ju att det här är paradiset på jorden så det känns ju i hjärtat att lämna allt här
Imorgon åker min syster och bror hem och jag stannar kvar till Onsdagen och städar upp efter oss
Vi höres när vi är hemma igen

Jag och syrran och vovvarna njuter av värmen

Svarta maran jagar småfisk hela tiden..

Jag och syster på väg på eftermiddagsrundan med flickorna

Vi hann med marknad i byn också

Shakiras söta dotter Roxie

Jag och Karin på utställning i Backamo för många år sen med Shakiras mamma Lilly och hennes kullsyster Vera
Och bra gick det
Minne som kom upp på fejan

Lilly med bebisar

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards