Alla inlägg under februari 2024

Av Jaxgård - Söndag 18 feb 16:08

Händer väl inte så mycket just nu men nu har Shakira börjat löpa och ska ögonlysa henne på Onsdag

Vi har lite på gång just nu och återkommer om det inom kort
Om det går som jag vill så blir det super super bra

Har spanat in en vacker gul gosse som är lika vacker och fin som Shakira

Snart händer det något
Återkommer inom kort
Ha en fortsatt fin Söndag
Snart blir det skidor på Tv

Det här är Shakiras första kull
Nu 3 år gamla

Shakiras valpar även här

Från Thailand för 3 år sen
Precis kommit hem från Japansk ansikts/ångmassage som jag brukar ta varje år
Huden blir len som sammet helt fantastiskt

Tyvärr är husse så krasslig att vi inte kan åka just nu men vad jag saknar det

Finland i somras
Mina vovvar älskade att plaska runt här vid vårt strandhus

Alicia nu 6 år med en av Shakiras valpar från sin andra kull
Min egen kennelflicka

Magda Gilda med Jades valpisar leker på gården



Shakira och Sahara är dogmodels här

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards