Alla inlägg under november 2023

Av Jaxgård - 29 november 2023 21:51

Oj vad det kom snö igen då
Men flickorna tyckte det var superkul att jaga varandra i snöyran

Vi körde runt med fyrhjulingen idag och flickorna tycker det är superkul att jaga varandra i snöhögarna

Om allt går bra tänker jag para Sahara med Shakiras kullbror Bruno nästa år
Har gjort en provparning o vilken superstamtavla det blev
Har ju 2 olika linjer nu som jag korsar och blir superbra

Mitt barnbarn Olivia 5 veckor som flyger för första gången från Bangkok till Roi Et
Så söt och duktig
Resan tar 1 timme

Nostalgibild på mor och dotter Grace

Shakira med barn
Fullt hus var det

Alicia i Engelska skolan i Thailand
Snart är hon hemma här igen men hon är så duktig säger hennes lärare och pratar exellent Engelska

Shakiras dotter Roxie
Matte är just nu i Thailand men får finaste omsorgen hos vår gemensamma vän Carola

Shakira BEST IN SHOW 2 dar i rad i Rättvik
Här 4 månader och vilken uppmärksamhet hon fick från alla

Ha en fin fortsatt Onsdag allihopa
Imorgon blir det Friskis igen med syrran och Christina

Av Jaxgård - 1 november 2023 09:38

Idag gratulerar vi vår Shakiras kullbror Bruno till det bästa röntgenresultatet
A-A höfter och armbågar UA
Dessutom är Bruno ögonlyst med bästa resultat och har även Exellent på utställning

Det gäller att ligga på då syrran har 2 cert och är Nordisk juniorvinnare-19
Grattis matte Marianne N till det fina resultatet

Bruno
Det kostar på då man fått det flotta namnet
Run for President och kanske kanske om allt går bra så blir du pappa nästa år

Och här är mina små barnbarn
Ger dem Exellent jag med heheeeeee
De är i Thailand och Alicia går på Engelska förskolan där året ut innan de kommer hem och fick just hennes månadsrapport från Nan och allt var exellent där också
Så stolt farmor då Alicia är så duktig
Glad och ivrig att få lära dig och så vänlig och snäll med sina klasskompisar och pratar utmärkt Engelska...lärarna är supernöjda

Mina trogna flickor
Alltid vid min sida

Bild från Finland
Här var Sahara bara 6 månader när vi var på fisketur med pappa och min bror Putte och mina kusiner
Härligt minne

I denna kull föddes Shakira och Bruno med sina syskon för 5 år sen av mamma Lilly

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards