Alla inlägg under februari 2023

Av Jaxgård - 21 februari 2023 18:00

I Söndags var det så vackert väder så vi gjorde en utflykt till vårt grillställe på sjön och grillade korv..... mina flickor älskar att jaga varandra runt ön och tigga lite korv...

En av mina valpköpare planerar en kull med både svarta och gula valpar till sommaren...
Det är Moa som bor i Borlänge som planerar para Shakiras dotter Roxie om allt går bra...
Hon börjar nog löpa i slutet av månaden...
Mera info kommer senare..

Farmor och Alicia hade en trevlig stund vid vårt grillställe på ön med min son Victor och mina fyrfota vänner...
Grillades både korv och hamburgare..

Mina trogna vänner väntar på att korven ska komma flygande...solen värmer riktigt skönt nu..

Shakiras dotter Stina från hennes senaste kull var på Östras utställning för första gången..
Hon blev 3:a bästa Junior för dagen och med mera träning kommer det att gå ännu bättre...
Bra jobbat..

I denna kull föddes Stina förra året..

Shakira med valpar...

Här i högen ligger den förhoppningvis blivande mamman Roxie..
Mycket stolt och duktig mamma är Shakira till din första kull
Valparna fyllde 2 år förra månaden

Av Jaxgård - 15 februari 2023 22:56

Händer inte så mycket här just nu.... har börjat på Friskis igen efter min skada och mår toppen igen...
Idag har vi varit och firat Alicias 5 årsdag och hon blev så lycklig efter alla presenter hon fick.... flickorna mår bara bra och just nu sitter de och stirrar på husse som äter semla med mjölk... allt är sig likt här...
inga valpar blir det hos oss i vår och det känns lite konstigt men så blir det tyvärr..

Shakiras första kull blev 2 år förra månaden... en toppenkull var det..

Här är de ca 2 veckor....

Lilly och syrran Vera.... här är vi till Åland på utställning och bra gick det... här springer de vid havet.... min gode vän Karin N äger Vera så roligt vi hade... vi hyrde en liten stuga vi bodde i..Lilly fick sitt första cert här och Lilly är mamma till min Shakira

Lilly och Vera som bebisar.... de var best of friends...

Sötnosar..

Så här bra har våra flickor just nu...

Alicia 5 år idag... grattis till världens finaste lilla tjej...

Grattis Alicia... här är du kanske 1 år men älskar bilderna

Shakiras superdiva till son och nu har han varit på Spa behandling också och mojat sig.... guess who...

Trevlig kväll...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards