Alla inlägg under januari 2024

Av Jaxgård - Måndag 22 jan 10:47

Nyligen fyllde Shakiras första kull med Finn hela 3 år
Hoppas ni alla hade en toppendag i den här underbara kullen som gett så friska och fina valpisar
Så fina och härligt att alla är så älskade och väl omhändertagna

Tänker med glädje på den här superfina kullen och Shakira som var en sådan lugn och harmonisk mamma fast kullen var så stor
Huraaaaa

Har ju fått ett barnbarn till
Lyckliga Alicia har fått en lillasyster som heter Olivia. 3 månader gammal

De är nyss hemkomna från Thailand

Av Jaxgård - Lördag 6 jan 17:50

Vi har fått oerhört mycket snö här i skogen men det har lugnat sig nu men burrrr
Det är KALLT ute nu men som tur är har min bästa kompis fyrhjulingen startat varje dag så jag och vovvarna kan hämta ved från vedboden uppe hos min son samtidigt så flickorna får sin motion
Hahaaaaa så är livet på landet och imorgon får de hänga på när jag ska hem till en kompis så de kan leka med deras vovvar
Hoppas ni alla både fyrbenta som tvåbenta får ett underbart 2024
Kram på er

Det var väl ändå här jag skulle varit just nu

Koh Larn för 5 år sen
Med min favvodrink MaiTai

Samma ställe men för 6 år sen
Typ varje jul/ nyår har jag varit där och jag älskar det
Och saknar det såklart men det går ju tyvärr inte när husse är så dålig
Stackarn

Snart kommer våra barnbarn Alicia och Olivia hem från Thailand iaf
Vad jag har saknat dem

Lilly med bebisar
I den här kullen föddes Shakira min ögonsten

Fina kennelflickor jag har

Lilly med småttingar
En underbar stark frisk kull

Småttingarna hälsar på husse i rastgården

Shakira med sin första kull

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards