Alla inlägg under mars 2023

Obs

Av Jaxgård - 27 mars 2023 19:11

Om bilderna syns för stora? kolla på webbversionen

Av Jaxgård - 27 mars 2023 19:10

Händer inte så mycket här just nu?är barnvakt åt Alicia nu när pappa jobbar och mamma är på jobb i Florida ? 2 helger har jag tillbringat på Leos Lekland som Alicia bara dyrkar och tjatar om hela tiden?.. pust

Min man är krasslig så själv tar jag inga valpar just nu men min Shakiras dotter Roxie blev parad igår med Benny som är svart och han är dominant svart då det blir bara svarta valpar i den kullen.
Det är min valpköpare Moa Salo som parat henne och de bor i Borlänge? vid intresse kontakta mig eller Moa för mera info..
www.kennelshivelights.se
Annars är det full fart på mina flickor?. Imorgon när jag skjutsat Alicia till förskolan så blir det långpromis och grillning på ön i vår lilla hydda? tjejerna älskar det?
Höres

Roxie
Country Looks Taste of Manhattan
Delägd med Moa Salo
Det är denna vackra flicka dom blev parad igår? kopia av sin mamma

Roxie på Hotel ?. Dagen före mötet med fästmannen? en lugn och sansad flicka

En gammal nostalgibild på min Jade med valpar

I denna kull för 4 år sen föddes min Sahara?

På Leos Lekland med Alicia? 2 helger i rad
Hon älskar stället..

Sötnosar från förra årets kull
Pappa är Benny och mamma Shakira..

Mina flickor .. kommer det renar på vägen tro..
Nåt spännande är det..
Bild från i somras från vårt hus i North of Finland

Av Jaxgård - 13 mars 2023 06:37

Helgen gick fort igen och ny vecka väntar?. Ska hämta Alicia från förskolan och shoppa lite nya saker till hennes rum? ska bli kul..

Nu har även Shakiras dotter Roxie börjat löpa? ska inte ta valpar själv här i vår men Roxies matte Moa planerar gula och svarta valpar till sommaren? hon ska paras med Fieldwalley?s Edvin som är både Norsk och Svensk Champion?dessutom är han pappa till min Sahara härhemma.

Här väntas MYCKET snö framöver?. Inget man ser framemot.. ha en fin dag?

Förhoppningsvis blivande mamma till våren..

Roxie (CL Taste of Manhattan
CK utställning och fri på ögon höfter armbågar.

Roxie

Vid vårt egna lilla hus i North of Finland ?. Flickorna ÄLSKAR att vara här och plaska i vattenbrynet? en och annan ren sätter de fart på också som kommer in på tomten

Sahara är nyfiken på Shakiras valpar? kull född förra året

Paradiset för mina fyrfotavänner?.de älskar att vandra runt i vattenbrynet
Bild med syrran taget vid vårt hus i Taivalkoski

Gammal nostalgibild när vi var och hälsade på min gode vän Karin i Vadstena? alltid god mat och jättetrevligt?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards