Alla inlägg den 22 januari 2021

Av Jaxgård - 22 januari 2021 11:10

Allt lugnt i valphagen och idag blir gänget 5 dar gamla...har vägt dem och alla går upp bra i vikt fast det kan man ju se med blotta ögat.

Vi har bäddat rent i valphagen och småttingarna fick vila i mammas bädd under tiden så vi passade på att ta lite nya bilder....tyvärr är matte fototokig hahaaa så mina nya dogmodels kommer att bli exponerade från alla håll och kanter...
De med gul rosa och orange band är flickorna...
Ha en toppenhelg allihopa

Min underbara vackra Shakira.. så lugn och full av harmoni fast hon har 9 bebisar att ta hand om...
Vilken lycka du har gett mig..och för våra nya valpköpare kommer lite info om henne.. hon är utställd både här och i Finland som junior och kronan på verket blev Stockholmsmässan 2019 där hon blev Nordic Juniorwinner dessutom 2 bästa tik med R cert Nord R- cert.. och med en Norsk domare som var helt tokig i henne... dessutom har hon 2 cert och i somras skulle vi ha kunnat tävla om den tredje för championat men pandemin satte ju stopp för det..
Så stolt jag är över dig... så vänlig och kärleksfull....

Våra pojkar...

Fullt hus

Tillbaka i valplådan... mätta och belåtna

Vår mamma pysslar om oss hela tiden

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards