Alla inlägg den 30 juni 2019

Av Jaxgård - 30 juni 2019 11:35

Man vaknade till en helt underbar solig dag utan några måsten alls... har knallat runt kvarteret med vovvarna och Sahara tycker det är så roligt att ha sin mamma Luna här.... stora tjejerna brukar bli helt tokiga när vi kommer till ängen hemåt och lilla Sahara hänger ju inte med men passar på att sätta tänderna i deras bakben när hon kommer åt..aj aj
Annars är hon en helt fantastisk valp.. sååå lättsam och man behöver knappt kolla henne för hon gör nästan aldrig bus utan leker med sina leksaker och helt rumsren dessutom... de stora vovvarna är oerhört gulliga och varsamma mot henne fast hon sätter sina huggtänder i dem stup i kvarten..
Snart ska jag ut på vår flytbrygga och ta årets första dopp .... yipeee
Ha en härlig Söndag

I Fredags när jag hämtade Nan från salongen hade Victor grillat och bjöd på supergod middag
Vilken fin son man har

Mini på äventyr med mamma och Shakira

Saharas nya favorit... en aktivitetsboll som när hon rullar på den så ramlar det ut vovvegodis ur... oj vad kul det här var då

Den här är Shakiras favvo med

Denna vackra tjej är min sonhustru Nan...
Igår gjorde hon nya volym ögonfransar åt mig på salongen och i Fredags när jag hämtade Nan så var Lena S där och fick likadana... oj vad fin hon blev
Hon finns på Sveagatan 24 i Borlänge

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards