Alla inlägg den 24 juni 2019

Av Jaxgård - 24 juni 2019 19:41

I kväll tog matte och flickorna en tur till vår brygga för en liten relaxstund... men... så relaxing blev det inte.... flickorna blev heltokiga och sprang runt som tokar ... och ooops.... Sahara ramlade i från bryggan och oj vad snabbt hon ville upp igen då... hahaaaa vad roligt det såg ut.... det här är livskvalité att få leva så här så nära naturen och få äga en egen liten sjöplätt så våra fyrfotavänner får det bästa av livet... är bara lite orolig när det verkar vara ett orm år... min Shakira var ytters nära att mista livet efter ormbettet i påskas... suck...
Nu ligger alla iaf och slumrar till runt matte.. belåtna efter en superfin dag i Holmtjärn
Själv har jag och Nan varit till körskolan idag...
Nan måste ta sitt Svenska körkort nu...

Den här oljan beställer jag åt vovvarna när de fäller.. superbra

På väg till vår brygga

Shakira älskar och simma

Flickorna lyssnar på fåglarnas skränande ... jädrans fiskmåsar som häckar vid vår ö

Sahara fundrar på om hon ska hoppa i.. tyvärr ramlade hon i av misstag

Bästa vännerna sprang runt som tokiga av glädje .. de har det toppenfint

Här har jag fått en bild på Saharas kullbror Sammy... så fin och bor med matte Caliste numera i Oviken

Min älskling Shakira som snart ska följa med matte till vårt hus i Norra Finland..
En färd på 130mil... hmnnnnn
Renarna väntar på dig heheee
Det är så att Shakiras mamma Lilly som var med mig dit 2 gånger tidigare lyckades få fart på en ren överallt där vi stannade

Och denna vackra tjej är ju Shakiras mamma Lilly som vi miste alldeles för tidigt.. mitt hjärtegull... tur att du gav mig din dotter Shakira ... herren ger och tar
Här i mattes HACIENDA som jag älskar

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards