Alla inlägg den 22 juni 2019

Av Jaxgård - 22 juni 2019 16:16

Efter en trevlig midsommarafton så tar man det lite lugnare idag.... Nan och hennes mor och en massa vänner till dem .. både stora och små ... sitter vid bryggan och fiskar...några av dem är på ön och såg att några satt i ekan med.... de älskar tydligen fiske... tyvärr så hatar jag det och det är väl konstigt när man har föräldrar som till och med tävlingsfiskat och de har ett helt skåp fullproppat med pokaler av alla de sorter hahaaaa
Man bor ju mitt i en idyll tycker alla och idag flyttade vi hästarna till annan hage så nu kan man andas igen heheee... behöver inte kolla var hästarna är när man ska ut med vovvarna... men det är inte elakt menat utan skojar till det lite bara för vi tycker alla om att ha alla hästar här och flera av dem har varit här massvis med somrar... de blev superlyckliga över nya hagen ju...


Leker cowgirl .... hästarna överlyckliga över nya hagen och kom stormande i samlad trupp... så det blev snabbt gjort

Och här är vår minsta hästskötare...
Alicia fick lifta med farfar och pappa
Jättespännande att åka fyrhjuling....

Min älskade Shakira.... en ljuvlig tjej .. såååå älskvärd och följer sin matte som en skugga
Tyvärr i dålig päls här... men vänta bara... snart har vi fått en ny

Det här är min mamma år 1960 när vi flyttade till Borlänge
Saknar dig sååå min flitiga kärleksfulla mor

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards