Alla inlägg den 12 juni 2019

Av Jaxgård - 12 juni 2019 15:32

Idag blev det verkligen en kall tråkig dag... matte och Shahara tar det lungt och har lekt lite men hon är så duktig den lille... knappt pinkat inne en endaste gång och pigg och glad men samtidigt så harmonisk och kan verkligen koppla av... kan inte minnas att jag haft en sån här självgående valp någonsin..
Sover hela nätterna bredvid Shakira o Elias...

Om ca 3 veckor bär det av till Finland igen till mammas bouppteckning och för att se till pappa... längtar till vårt underbara strandhus med strandbastun och alla vänner och jag och mina syskon har en överenskommelse.. syrran är kock.. jag är reseledare och tar hand om alla papper... och bror Putte är allt-i-allo... han kan laga ALLT
Heheeeee vilket superteam... vår far är överlycklig över att vi är så nära varandra
Jag ska iaf ta med Shakira till Finland för har anmält henne till 2 dagars utställning i Uleåborg i mitten av Juli... få se om jag även kan ta med Shahara till vårt hus .. de måste vara 3 mån innan man kan ge henne rabiesspruta ..
Måste fixa pass och räkna lite på dagarna
Nu sover den lille vid mina fötter och ska snart ut med de andra på en långtur..
Allt gott

Lite blommor jag planterat

Sötnosarna

Det bästa man har
Stolt storasyster som har den lille springande efter sig överallt ... inte ett morr har hörts från Shakira

Mina nya Björn Borg dojer..
Min bonusdotter Annica hade sådana här i helgen när hon var här och tyckte de var så fräcka så beställde ett par till mig också.. sjukt nöjd

Vår nye baby

Tänk att Alicia har en sån barnslig farmor heheee vi kan roa oss vid
Kör lilla fröken till dagmamman varje morgon denna vecka

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards