Alla inlägg den 31 december 2019

Av Jaxgård - 31 december 2019 12:22

Då är det snart slut på detta år då och den har varit händelserik kan jag säga.... direkt efter vi kom hem i slutet av Januari efter 2 mån i Thailand fick husse en stroke men som tur var så blev den ej så allvarlig... i påskas var det nära att jag miste Shakira efter ett allvarligt ormbett så hon fick äta hjärtmedicin i 2 veckor... sen i April gick min kära mamma bort och har åkt jojo till vårt hus i norra Finland hela tiden.. så nu hoppas vi att nästa år blir lättare eller hur...

Min stora glädje sen sommaren har ju varit Shakira och alla våra utställningar... tyvärr har hon varit urfälld hela sommaren ända tills November och tror att det har berott på ormbettet att det tog så lång tid att få tillbaka pälsen men vad vet jag heheee...
Det har gått så bra ändå för henne ... bara blivit utan CK på utställningen i Alfta och det var då domaren skulle känna på hennes päls och fick en stor tuss i handen.. han tittade på tussen sen på hunden o sist på mig och helt chockad trodde gubb f n skulle svimma... skrattar gott fortfarande när jag tänker på det....
Nu så har man satt på sig glitterblusen och ska iväg med husse på lite festligheter..
Tur vi bor i skogen för här finns inga raketer...
Gott Nytt År alla våra valpköpare och vänner...nu hoppas vi på ett framgångsrik 2020...

Shakira som baby

Vår Alicia har det superfint där hon knallar runt i Rayong.. älskade unge

Gissa vem

Best of Friends
Sahara och kaxiga storasyster Shakira
Snart är det dags för Sahara att göra utställningsdebut i juniorklassen..

Luna med bebisar

Luna här med.. någonstans här ligger Sahara och mojar sig

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards