Alla inlägg den 11 december 2019

Av Jaxgård - 11 december 2019 11:57

Har nu bestämt mig att åka till Älvsjömässan efter många många år då jag varit i Thailand vid just den här tiden med husse....ska bli så kul att uppleva det igen och min gode vän Lilian följer med som sällskap.
Har så många underbara minnen därifrån från tiden då Caddy var aktiv och hon vann ju CERT där 3 år i rad med stenhård konkurans... vilka minnen....
Även min Gilda samt Skilla som Ingrid ägde hade lyckan att ta cert där...Shakiras mamma Lilly vann unghundsklassen med CK blev 3 bästa tik med R- cert och nu är det Shakiras tur att följa släkttraditionen men hon är ju bara Junior än så länge så det blir som det blir... är så supernöjd med henne hur det än går så det så.. mitt framtidshopp ..

Annars så var man på årets första julbord igår med husse samt goda vänner och maten var super...
och sen var det ju Shakiras tur att få en skönhetsbehandling inför helgen...hon tyckte det var underbart att bli ompysslad.. vi klippte klor och tog bort allt hår under tassarna.. öronen kollades och sen fick hon ett skönt bad.... efter det lade hon sig och myste i sin säng framför kaminen och torkade...

kläderna till helgen är redan klara...

Morfar Elias med sitt barnbarn

Luna var så stolt över sina små

Det här tjusiga pojkarna är Bosse och Bruno och de bor tillsammans hos Ulf o Marianne i Borlänge
Shakiras kullbröder

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards