Alla inlägg den 24 december 2019

Av Jaxgård - 24 december 2019 14:35

Julafton och snart dax för Kalle Anka.... vi har det lugnt och skönt härhemma husse och jag och vovvarna....
Imorgon är vi bjudna på julmiddag med min familj ... ska bli så roligt ... annars så eldar vi i kaminen och har tänt en massa ljus och ska äta god mat och pyssla om våra fyrfotavänner och de ska naturligtvis få lite extra gott i maten..
Ha en fridfull Jul...

Vovvarna ska få dessa tjusiga ben när tomten kommer...

Här har jag fått ett tjusigt julkort på Saharas kullsyster Mira... så vacker och högt älskad av sin familj

Här knallar mitt barnbarn Alicia i Bangkok i morse men nu efter att familjen köpt en ny bil så är de i Rayong och Pan Bhee och ska fira Jul o Nyår där med hela Nans familj ... lyckostar

Det här är min vackra duktiga sonhustru som gått på kurs i Bangkok och vunnit detta fina pris ... hennes salong i Borläng är fullbokad hela tiden

Denna bild på Shakira ska jag sätta in på Labradorklubben bland vinnarbilder i nästa nummer... till höger lite rosetter Shakira vunnit sista tiden...
3x R-cert 1x Nordic R-cert
2 x Cert. 2xBIR
Och på mässan blev hon ju BIR junior och fick titeln Nordic JV-19 i sin stamtavla
Dessutom har vi röntgat henne och hon är ju u.a runtom.. och vet ni vad... det står folk redan på kö på valp efter henne när det nu blir....
Vet inte om vi ska åka till Crufts nästa år ännu för det verkar så krångligt och lång väg och Brexit och allt... pust

Det har blivit lite navigationsproblem i år... skulle ju vart på vårt favvohotel i Jomtien och firat jul ju... jajaa vi får åka dit lite senare då

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards