Alla inlägg den 7 december 2019

Av Jaxgård - 7 december 2019 13:36

Ligger i soffan och kollar på skidor och känns som om man har lite feber och lite ont i knoppen med... vad sjutton ... är man pensionär så är man... himla skönt faktiskt att göra vad man vill.... Elias ligger här bredvid och snarkar och flickorna är ute och leker
Ser ut att bli en fridfull helg...
Nästa helg har jag ju anmält Shakira till Älvsjömässan... få se om det blir åka av.. såg att det var va 90 vovvar anmälda.
Ha en toppenfint helg.. det har kommit lite nysnö nu så det lyser upp lite...

Sahara har alltid något i munnen på våra promenader men den här tar nog priset idag...hon är en sån fin tjej och kollar alltid med matte när vi är ute att allt är ok... glad och lycklig... men...svarta maran är totalt mattokig.. tänkte att jag skulle ta bort kvällsmålet men har konstaterat att det är helt uteslutet.. unga damen lägger sig vid 8 snåret med tindrande ögon i köket på sin mat så husse och jag bestämde oss att vi fortsätter att låta henne få sitt kvällsmål forever och får fördela maten i lite mindre portioner ... min Shakira och Elias får lite godis med såklart... efter kvällskisset får alla en bamse morot att tugga på som de älskar..
Så har jag ju glada harmoniska vovvar också..

Mitt älskade barnbarn Alicia är här på utflykt med familjen till buddha.... hon trivs toppenfint i Thailand och har mycket att utforska

Flickorna älskar sitt godisregn efter förmiddagspromenaden.... alltid så förväntningsfulla

Shakira 2018 i Rättvik ... BIS valp båda dagarna

Shakira och morfar Elias BFF friends

Såhär bra har de i sin hundgård

Ponchos och Lillys kull från 2017
Och en vilt skrikande förbannad Alicia heheeee

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards