Alla inlägg den 15 september 2009

Av Jaxgård - 15 september 2009 10:12

           Denna soliga morgon vill vi börja med att gratulera vår "Jade" med syskon på deras 4 månaders dag...nospussar till er alla i kullen...Jade, Wilma, Siri, Molly, Joy, Bamse och Milton....vet att ni alla har det så bra där hemma....har redan firat min lilla Jade här på morgonen.

I går så var jag och hälsade på deras mamma "Happy" och sonen "Joy" bor ju där också och han var en riktigt stilig ung pojke med absolut kolsvart liten nos och så härligt gladlynt och tyckte att livet lekte..Happy blev alldeles till sig när jag kom och nu så var hon i perfekt kondition igen en gudomligt fin tjej är hon vår käre Happy.

Har jobbat på hela helgen och blir inte ledig förran till Fredan men är då ledig i fyra dagar igen och då ska jag och Elias börja med lite "powerwalks" igen...vi har fyra kilometer till postlådan så det blir en lagom vända att hämta posten för vi behöver nog båda två att tappa några kilon efter sommaren och inte blev det bättre i Tyskland och Danmark heller efter de flotta middagarna på hotellet. Jag och Elias ska också börja med viltspåret igen nu när jag har lite mer tid och han är överlycklig när vi jobbar tillsammans för han är verkligen mattes gosse och i början var han väl lite sotis på lilla Jade men det märks då inte nu längre för Jade sliter alla leksaker ur munnen på honom och han tittar bara lite förvånat på henne efteråt som "vad hände" 


Gilda är nu hur pigg och fin igen,,hon var lite trött och slö efter sista löpningen men nu så springer hon och leker för fullt igen och på promenaderna är hon med fullt ut och inte som förut när hon stannade kvar och kom och mötte oss när vi nästan var hemma....Jade hon springer efter Elias fortfarande och när hon är kopplad slänger hon sig på marken och vägrar resa sig om inte Elias är nära henne och det kan reta vår son Victor till vansinne ibland när de är ute och promenerar och det är bråttom...

Det har blivit lite nya inloggnings uppgifter på bloggen och det är lite knepigt att få till det här så jag hoppas att allt blir riktigt med bilder och allt..

Nu hoppas vi på valpar nästa månad för vi har redan så jättegulliga valpköpare som väntar och bilderna som är med nu är på Happy och hennes barn Jade och Joy

Ha en fin Tisdag allihopa..själv ska jag jobba som sagt på eftermiddan

kram till alla våra valpköpare både nya o gamla

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards