Alla inlägg den 2 september 2009

Av Jaxgård - 2 september 2009 21:01

Nu har vår kennel fått en ny viltspårschampion i "Biblo" (C.L Catch The Wind)..han är efter Tanner och Pärlan (år 2007)  och från en kull som samtliga valpar visade sig ha extremt fina anlag för både apportering som spår....matte Monika Fernholm berättade att han gick helt klockrent på sitt sista spår och var oerhört stolt över sin gosse som sig bör...vad roligt och GRATTIS Monica..nu ser jag framemot att få en bild på gossen som jag kan sätta in.

Annars så har jag just jobbat klart och är nu ledig en hel vecka och håller på att packa lite för Tysklandsresan så i morgon bitti bär det av..ska bli skönt att sätta sig på färjan i morgon från Göteborg till Kiel och äta nåt riktigt smarrigt..min brossa Putte kommer hit i morgon bitti å jag kan visa honom hur vovvarna ska skötas och Victor blir ju kvar hemma  och han är ju van att sköta om dem så det blir inga problem..sen kommer ju även Marie hit i helgen och hjälper till...kommer att sakna min lilla Jade som nu börjat växa ikapp sina långa ben och hon är nu riktigt duktig på att äta också och den ljuvligaste tjej man kan tänka sig..alltid så lycklig och gladlynt och tillfreds med livet..sover som en stock hela nätterna och har fullt upp att ranta efter sin idol Elias när hon inte jagar katten...Både Gilda och Elias låter henne hållas och de har blivit en riktigt fin liten trio som stormtrivs ihop..

Nä nu måste jag väl ner och fortsätta att fixa allt till morgondagen...så vi höres väl när jag kommit hem igen....

Sätter in några bilder från i somras samt en till bild på Pixie som jag fått

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards