Alla inlägg den 28 juli 2020

Av Jaxgård - 28 juli 2020 07:45

Vi är fortfarande kvar här i Norr och nyss åkte min syster med man tillbaka till Sverige men jag och vovvarna blir kvar hela veckan då de stortrivs här i vårt smultronställe... min bror Putte ska nog vara kvar nån vecka till också.

Häromdan var vi på utflykt till berömda Lauris källa... iskallt glasklart vatten och önskebrunn samtidigt.. blev nog 10 år yngre av vattnet heheee.... efteråt åkte vi till Kuusamo och åt en superläcker lunch på grille?d bie?f och vitlökssmör på en exklusiv restaurang.... jag lovar... inte en gnutta kvar på tallrikarna... trevligt

Med vår 90 åriga pappa i byn igår och det smakade bra med lite glass....
Här är strikta regler på hans äldreboende.. vi får bara ta ut honom på promenad i hans rullstol och måste ha munskydd hela tiden

Flickorna leker vid vår strandbastu

Det var en fantastiskt fin dag igår vid bryggan.

Shakira vill bara vattenapportera och skriker av förtjusning när vi slänger apporten och svarta maran hon vadar fram och tillbaka i vattenbrynet och försöker fånga dessa förrädiska småfiskar hon aldrig lyckas fånga till hennes frustration..
Härliga dagar för mina tjejer..

Bild tagen kl 06.02 i morse ... flickorna har fått mat och var bara tvungen att ta en bild... så vackert... sjön var alldeles spegelblank

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards