Alla inlägg den 8 juli 2020

Av Jaxgård - 8 juli 2020 19:10

Ringde till Finska gränskontrollen och fick klara besked över att vi kan ta oss till Finland nu och till vårt hus i norra Finland och pappa dom bor i ett äldreboende utan att sitta i karantän då de lättat på restriktionerna om man har familj samt hus där och vi var så välkomna sa de.. men... men mina syskon och jag kommer att ta ett coronatest iaf så man vet för det finns inte ett enda fall i hela byn.. vi kör genom Haparanda och en nätt liten tur på 130 mil... pust

Mina underbara reskompisar..... måste ringa vet för bandmaskintyg.... det har ju varit en tråkig vår utan utställningar och kul för tjejerna att komma iväg på äventyr med matte... de var med förra året med och inte ett enda klagomål på hela färden och då var Sahara bara 6 mån.

Den här bilden är från vårt hus från förra sommaren .. det är hur klart och fint vatten som är drickbart och tjejerna hade fullt upp med att försöka fånga alla småfiskar.. tyvärr misslyckades det mest hahaaa... men kul hade de

Tjejerna myser vid vår strandbastu i finaste midnattssolen... ljust dygnet runt

På fisketur med flickorna med min bror o pappa och kusin Nicke... Norra Finland

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards