Alla inlägg den 20 juli 2020

Av Jaxgård - 20 juli 2020 17:22

Igår åkte jag och flickorna strax före 6 hemifrån och oj vad det gick bra vid vår 120 mila färd och inte ett endaste klagan från flickorna på hela tiden... det var bara det att svarta maran vägrade och kissa på hela färden fast jag vallade runt henne flera gånger... pust... så när vi kom fram så körde jag bilen direkt till strandbastun och ooops... då passade det minsan...
Här är underbart väder och 24 grader och flickorna moijar sig i vattenbrynet och kollar efter småfiskar... Sahara som varit lite av en badkruka förut stog på bryggkanten nyss och ramlade i heheeee...
Huset som stått tomt i 8 mån var i perfekt skick och mammas blommor blommar så fint..
Min bästaste kusin som bor här bredvid har tillsammans med sin man fixat allt...
har grejat och fixat hela dan och sitter nu vid strandbastun och kollar på mina lyckliga labbar för det här är livet för dem.... alla blir så förälskade vid vårt Holmtjärn men bättre ställe än det här går inte att finna...
Snart kommer min syster och man hit och imorgon kommer vår bror Putte... sen ska vi till vår pappa och hälsa på...
det här är livet och mina fyrfota älsklingar njuter för fullt så lugna och harmoniska.. nyss när vi gick runt kvarteret fick de träffa nya kompisar och flera av mina kusiner har ju hus bredvid oss..långtråkigt blir det aldrig

Jag och flickorna har ett eget litet hus på tomten

För att de varit så duktiga fick de ett varsitt ben att tugga på... vi har det toppen här i Taivalkoski i midnatssolen

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards