Alla inlägg den 19 januari 2020

Av Jaxgård - 19 januari 2020 19:28

När jag vaknade igår så bestämde jag att i år blir det inga vårvalpar här på kenneln då jag inte får ihop det....
Husse är fortfarande krasslig och jag måste åka till Finland med mina syskon och vårt hus i flera omgångar under våren och fira pappa också som fyller 90 år.... dessutom vill jag pyssla om mitt barnbarn Alicia och vill ju hjälpa till då de jobbar mycket och vi bor bara 100 m från dem och farmor och lillan ska börja på en danskurs tillsammans bland annat... dessutom vill jag åka till Gotland och lite andra utställningar med flickorna..
Så tyvärr till er som stog i kö för valp från oss så blir det inget denna gång men kanske till hösten när det lugnat ner sig lite..
kram från oss

Mattes älsklingar

Underbart att vara Nanny till Alicia
Hon har varit i Thailand i 2 månader men äntligen är denna bestämda lilla brutta hemma igen..

Nyår i Koh Chang för 1 år sen
Ny klänning och första gången man firade nyår barfota då vi bodde vid beachen

Det här är Shakiras kullbror Rocco ... vi ses nästa helg

Shakiras kull

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards