Direktlänk till inlägg 4 februari 2017

Poolen nästa

Av Jaxgård - 4 februari 2017 02:55

Dagarna går i rask takt och det är underbart att kunna göra vad som faller en in bara.
Vi äter gott och igår var vi till walkingstreet igen och herrejesses vad mycket folk det var från jordens alla hörn och det är så kul att sätta sig ner där och kolla på alla.
Förresten så var jag själv till marknaden igår och oj vilka fina fynd jag gjorde. Köpte en jättefin vit klänning för bara 220bath (va35kr) samt flera blusar för 20 bath man tror inte det är samt. Yeaaaaah
Men nu är kl 08.40 här och sitter på balkongen och dricker the
Nu ska ELDAS ska strax till poolen där jag tillbringar förmiddagarna och sen drar vi till beachen husse o jag och där väntar våra nya vänner Ylva o Bosse.
Allt väl därhemma med våra fyrfota älsklingar. Skööönt

Tidig morgon och riktigt varmt redan. Poolen nästa

Med Bosse o Ylva på beachen jättetrevliga norrlänningar från närheten av Jokkmokk

Gulaschsoppa och en iskall Chang är ett måste

Denna tjej kommer varje dag på stranden och säljer färska donuts till vårt afternoon the på beachen
Och sen kommer det en annan tjej varje dag och säljer glass till mig också och dessa har vi träffat här i flera år och de hade väntat på att jag skulle komma i veckor o är så gulliga
Känner mig hedrad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jaxgård - Onsdag 1 maj 07:59

Det har varit en lugn natt nu men igår hade Shakira efter värkar för det brukar de ha efter 3 dagar så det blev några vändor ut under natten De har sin valplåda i matrummet och där sover jag själv bredvid den på min campingsäng heheee men det går h...

Av Jaxgård - Måndag 29 april 10:02

I Lördags morsse började Shakira att valpa Och de första kom med attans fart medan de sista 2 kom som en överraskning på kvällen för trodde det var klart efter nummer 9 Hon födde 11 valpar men tyvärr var det en som inte klarade sig Vi har nu 5 p...

Av Jaxgård - Tisdag 23 april 10:52

Nu är det inte många dagar kvar innan Shakira ska valpa Hon är rejält tjock men mår annars bara bra även om promenaderna nu går i slowmotion Spännande dagar nu Är ni intresserade av en gul valp så är ni välkomna att kontakta mig för mera info ...

Av Jaxgård - Tisdag 16 april 23:01

Nu är det inte så lång tid kvar innan Shakiras och Dollars valpar skall födas Men Shakira mår bara bra och är hur pigg som helst på våra promenader Sahara fick labbefnatt idag men Shakira tog det lugnare Håller på att fixa allt nu till valpning...

Av Jaxgård - Fredag 5 april 16:49

Shakira har redan blivit rejält tjock och ska valpa i slutet av månaden för leverans i Juni Det blir som jag skrivit enbart gula valpar i kullen och välkomna att kontakta mig för mera info om kullen. Önskar alla en trevlig helg och vi har fått ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards