Alla inlägg den 9 februari 2017

Av Jaxgård - 9 februari 2017 12:24

Så blir det då dax att säga adjö till Jomtien för denna gång då.
Husse och jag ska snart ut och äta en "finmiddag" på Kiss och ska nog ta en fin köttbit tror jag.. mums
Imorgon har vi beställt taxi till Bangkok då där vi ska bo på vårt favvohotel som vi alltid gör på Furama Silom Hotel. Nära till allt och där har vi även firat jul en gång när Victor var 8 år och han bara älskade att hoppa i poolen som är på taket på 28 våningen, förr var det ett medelklass Hotel men numera lyx.
Perfekt avstånd till Patpong och nightmarket, där finns min vita morgonrock jag ska köpa.
I förrgår kom vår son till Bangkok och blivande frun Nun mötte honom och de är redan i Roi ET i hennes hemstad och förbereder bröllopet, blir underbart fantastiskt att få uppleva detta. Vicke är ju mitt enda barn men har ju 2 halvsystrar Annica o Therese.
Den 12 Feb flyger vi också till Roi ET och då har även våra vänner Henrik och Per kommit med sina familjer och är med på samma flyg och vi ska alla bo på flådiga Petcharet Garden Hotel...ska bli ett minne för livet
Nu. Ha en fortsatt fin dag, klockan är nu 18.19 här och skymningen börjar falla och otroliga 29 grader varmt.

Manikyr pedikyr på beachen idag

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards