Alla inlägg den 7 februari 2017

Av Jaxgård - 7 februari 2017 00:06

Idag så blev Lilly (Country Look's Looking So Lovely parad med Ponco.
Och vi hoppas nu på valpar leveransklara i Maj.
Lilly började löpa mycket tidigare än beräknat så det var tur att hon är hos min gode vän Karin som som fixat allting med parning därhemma. Du är BÄST Karin
Även Lillys kullsyrra Vera blev parad samma dag med en annan fästman.

Snart landar även lillhusse Victor i Bangkok och jag och husse ser framemot bröllopet nästa vecka
Och på hemmaplan så är det nu min bror Putte och Marie som sköter om Elias Jade o Majken tills jag kommer hem och de är ju vana så det är lungt medans Lilly är kvar hos Karin.
Är så himla glad att parningen gick bra då jag så gärna vill ha valpar efter min finaste Lilly som är en sådan kärleksfull flicka och värsta mattegrisen



Lilly o Vera som bebisar

Här gassar solen varje dag från en molnfri himmel 32 grader

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards