Alla inlägg den 8 juli 2021

Av Jaxgård - 8 juli 2021 21:25

Dagarna bara rinner iväg här i vårt smultronställe... båda flickorna stormtrivs här nära vattnet det är bara en smolk i bägaren och det är att Shakira fått våteksem på halsen.... attans... har varit så noga med att torka henne varje gång och vi som skulle på utställning i Uleåborg i helgen... nu får vi se hur det blir med den saken... sååå typiskt för har sett fram emot det länge...
Vi har haft det fruktansvärt hett här men just nu lite svalare... pust..
vi badar i vår strandbastu varje kväll och dricker något gott till.. har haft min bästis kusin med man på besök idag.. just nu ligger flickorna och jag i vår lilla stuga och njuter av den ljumma kvällen..
Höres...

Jag och syrran var på långpromis med flickorna idag... några renar skrämde vi bort.

Efter det var det dags för svarta maran att jaga fisk igen i vattenbrynet som hon bara älskar... Shakira har badförbud..
På bilden min syster och hennes man Bengt

Vid vår lillstuga

Så här läcker kvällsbild idag..

Det här är min halvfodertik Och Shakiras dotter Roxie.. båda är anmälda på utställning i Högbo Bruk

Fick denna bild från Marianne på Shakiras kullbröder Bosse och Bruno på deras 3 årsdag

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards