Alla inlägg den 21 maj 2020

Av Jaxgård - 21 maj 2020 11:04

Man vaknade äntligen till en solig underbar morgon och vi har intagit morgonkaffet i haciendan....vi har varit på promis också och flickorna brottades och jagade varandra i raketfart nerför ängarna... underbart att se deras glädje och även Elias kom eftersläntrande så där lagom... de vet att det blir godisregn i hundgården efteråt.. nu ligger de avslappnade i solen och mojar sig...
Nu ska jag vara nanny åt Alicia ett tag och sen har jag bjudit hit min syster med man på eftermiddagskaffe i min HACIENDA...och jaaa vi håller avstånd.
Ha en underbar helg allihopa...

Idag invigs min utomhus kafé och utomhus bar..

Dessa är mitt livs första CK rosetter och har ramat in dem och de hänger fortfarande på väggen.. det var min stamtik Caddy (Applejack?s Sempre Sempre ) som fixade det så där 27 år sen... vilken start man fick med denna underbara tjej.. 5 cert och 3 av certen är tagna på Älvsjömässan... hon fick certen juniorklass.. unghundsklassen.. samt öppenklassen och de Engelska domarna var helt tokiga i henne.. har underbara minnen från åren och vi bodde alltid hos min gode vän Karin som bodde i Bromma på den tiden och hon hade alltid finaste middan klar när Carola och jag kom dit... härliga minnen

I valphagen med Luna och hennes småttingar

Sötnosen Shakira som baby

Elias och Shakira leker

Shakira och Leia

Sahara som BIR valp samt BIG 2 i Malung i år

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards