Alla inlägg den 3 maj 2020

Av Jaxgård - 3 maj 2020 18:11

Precis kommit hem med flickorna efter en friskande promenad.... Elias var med en stund men kom på att det var roligare hemma med husse... brukar ju vara lite godsaker som dimper ner i hans mun om man säger så...

Så gör han på morgonen med när vi går runt kvarteret vovvarna och jag...låtsas liksom traska på i sakta mak men när vi kommit hem så sitter han bredvid husse och äter en extra frukost.... men.... är man snart 14 år så får man göra vad man vill....
Fick just reda på att Elias kullbror Nils inatt vandrat över regnbågen sååå sorgligt men vilka gener pojkarna har... Elias har aldrig varit sjuk i hela sitt långa liv...
Ha en fortsatt fin Söndag och jaaaa saknar mina hundutställningar... men så är det i dessa coronatider...

Har varit NANNY åt lilla prinsessan idag
fast det är jag ju nästan varje dag... mamma har mycket jobb i sin salong så jag och Victor hjälps åt

Och här är mattes fyrbenta prinsessor...
Nytagen bild i haciendan

Shakira

Minibaren på plats i haciendan men ej invigd ännu... väntar på toppenväder
Här kan ni bli serverade vår specialare i sommar..
ice cold SANGRIA med färsk frukt o bär...

Har även köpt en terassvärmare så man inte fryser heheee

Lilly med 3 veckors valpar.... här kryllar min Shakira någonstans

Här med

Shakiras kullbror ROCKO har varit på framgångsrikt äventyr

Koh Chang nyår 2018

Sahara med syskon hemkomna efter valpbesikting förra året...alla ua på allt

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards