Alla inlägg den 15 december 2020

Av Jaxgård - 15 december 2020 20:55

Ringde idag och bokade tid på Falu Djursjukhus för koll ifall vi har sådan tur att Shakira skulle vara dräktig...dan före julafton vet vi och vilken julklapp det skulle bli...
Har köpt och slagit in alla julklappar redan och det blir ett stillsamt julfirande hos vår son Victor med familj samt min bror Putte.. tur att vi bara bor 100 m från varandra... skitväder ute men inne så eldar vi i kaminen och tänder ljus..... ha en toppenkväll

Flickorna ligger vid mina fötter och mojar sig... de är best of friends...

Köpte denna studsmatta till Alicia i julklapp och kunde inte motstå frestelsen att ge henne den direkt... hon som är så full av liv älskar den...

Shakira och Sahara som baby

Gissa om vi längtar hit nu i skitvädret...
Vi har tillbringat nästan varje jul och nyår i Thailand sen vår son var i 7 års åldern...

Kull född 2018
Lillys och Ponchos bebisar... och här någonstans i högen ligger min Shakira
föresten... är ni nyfikna på hur jag får 11 valpar att stå blixtstilla...... hahaaaaaa berättar ej för det är en hemlis
Vi hoppas nu att Shakira får egna små bebisar

Det måste blivit något fel i år... det var väl ändå här jag skulle suttit nu och druckit en läskande Mai Tai ...
Thailand forever

Matte och Shakira på vår brygga i norra Finland förra året.... inte illa det heller... både Shakira och Sahara har varit med mig hit .. en färd på 120 mil och det älskar vårt strandhus... Shakira älskar att vattenapportera och Sahara älskar att vandra i vattenbrynet och jaga småfisk.... ett perfekt liv för labbar

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards