Direktlänk till inlägg 17 september 2020

Solen skiner...

Av Jaxgård - 17 september 2020 14:28

Var ju till Maria G i Lördags och kollade på Shakiras halvsyskon och frågade henne om hon hade tips om en lämplig fästman till Shakira och hon gav mig ett tips... och när jag kollade upp denna Champion hane så såg jag ju att jag sett honom på de 2 sista utställningarna och att han är fri på precis ALLT som tänkas kan... helt perfekt men ska kolla lite mera först och fråga uppfödaren om jag ev. får använda honom om det passar...
Återkommer när jag vet mera men det blir en helgul kull isåfall om allt går väl...

Solen skiner idag och vi ska snart ut på långpromis med mina fyrfota älsklingar.. tror ni inte att Elias som är inne på sitt 15.de år kom traskande i full fart igår efter oss på andra sidan vägen... denna gosse går inte av för hackor... har varit superfrisk i hela sitt liv och stolt pappa till många många valpar..nu lite överviktig och hör lite dåligt men hänger med ... vilka gener denna underbara lilla gubbe har...
Nästa helg ska Shakira och matte på äventyr igen...
Ta vara på det vackra vädret...

Farmor är lite knäpp men gillar att ta lite roliga bilder.. snart ska jag vara nanny igen till min älskling.. Alicia my best friend...

Från vårt hus i North of Finland i somras... syrran bjuder oss på Sangria

Flickorna älskade att vandra i vattenbrynet och försöka fånga småfisk.. lyckliga labbar

Älskade Lilly med nästan nyfödd kull

Kloklippning

Luna och Shakira

Lillys och Ponchos valpar.. mina familjemedlemmar fick ställa upp som handleds annars hotade jag med att det blev ingen tårta heheeee

Undrar om man blir insläppt hit i vinter.... jädrans corona

Min Shakiras mamma Lilly på utställning...hennes dotter Pärlan kom på besök med matte Lilian..Österbybruk
Lilly längst bak och har för mig att hon blev 4 BT..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jaxgård - Söndag 5 maj 10:49

Det har varit en lugn och behaglig natt med de små men mamma ville ha mat klockan fyra i morsse Oj vad hungrig stackars mamma var men det kostar på att föda hennes bamse kull Efter det har hon fridfullt legat med valpisarna fast jag har härjat med ...

Av Jaxgård - Lördag 4 maj 10:10

Det finns en filmsnutt på de så på FB och insta Snart kommer jag nog på hur man sätter in den på bloggen med hoppas jag ...

Av Jaxgård - Lördag 4 maj 08:25

Här kommer en direktrapport från valphagen Alla valpisar går upp bra i vikt och är nöjda och belåtna fast de är så många Mamma Shakira har gott om mjölk och pysslar om de små lugnt och fridfullt Småttingarna har tur som har en sådan kärleksfull m...

Av Jaxgård - Onsdag 1 maj 07:59

Det har varit en lugn natt nu men igår hade Shakira efter värkar för det brukar de ha efter 3 dagar så det blev några vändor ut under natten De har sin valplåda i matrummet och där sover jag själv bredvid den på min campingsäng heheee men det går h...

Av Jaxgård - Måndag 29 april 10:02

I Lördags morsse började Shakira att valpa Och de första kom med attans fart medan de sista 2 kom som en överraskning på kvällen för trodde det var klart efter nummer 9 Hon födde 11 valpar men tyvärr var det en som inte klarade sig Vi har nu 5 p...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards