Alla inlägg den 6 september 2020

Av Jaxgård - 6 september 2020 12:33

Toppenväder idag och husse ska bjuda mig på restaurang för en härlig lunch senare idag...
Imorgon ska jag med Shakira till Falun för ögonlysning... bäst att vara ute i tid då de har bara ögonlysning där typ 1 gång månaden.. och nej... har inte hittat någon lämplig hane till henne ännu men letar för fullt. Vill iaf ha en gul pojke tror jag..
Flickorna är pigga och glada som attan och brottas och jagar varandra nerför ängarna men nu måste vi börja med träning igen för nästa helg ska vi ju ut på något trevligt om inget händer...
ha en fortsatt fin Söndag i solskenet..

Kennels nya Viltspårchampion...
Vår Saharas kullsyster MIRA (C.L Star Quality)
Stort grattis till Miras duktiga och driftiga husse och matte
Anders Hagberg och Ann Tell i Karlskoga
Mira har även varit med vid älgjakt och är högt högt älskad av sin familj..bra jobbat och vi är så stolta över er...

Här är min egen lilla Champion... Alicia forever..
Ständig nanny till gullungen och vi har så kul tillsammans

Min trogna vän... Shakira

Finaste gänget

Shakiras rosetter

Sahara med sin mamma Luna...

Sahara som baby... så himla fin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards