Direktlänk till inlägg 26 mars 2020

Inga valpar hos oss i år....

Av Jaxgård - 26 mars 2020 17:38

Jag får dagligen telefonsamtal mejl samt SMS om valpar så tänkte bara tala om igen att tyvärr så blir det inga valpar hos oss i år...

sätter ju in mycket valpbilder så det blir lite missförstånd genom det kanske att vi har valpar nu.....och glad är jag över det nu när man ser coronan slå till så det var rätt beslut och vår nästa kull planeras till våren 2021...
min man är krasslig så måste fokusera på det nu..själv har jag haft en fruktansvärd torrhosta i 3 veckor men det börjar ta sig..
Har varit ute på en underbar stavgångstur med mina fyrfotavänner i solskenet och stannade till på hemvägen och hälsade på Alicia som blir så lycklig när hennes knäppa farmor kommer och leker en stund... imorgon ska vi alla ner till vårt grillställe och grilla korv och det älskar våra fyrfota vänner.

Nytagen bild på tjejerna

Det här är Saharas mycket vackra kullbror Leon och grattis i efterskott på 1 årsdagen..
(Det är denna söta pojke som rymde från mamma från det att han kunde krypa på vingliga ben)

Härligt minne ... all kärlek till er

Shakira och Alicia

Shakiras kull är ute i valphagen och leker

Från förra sommaren när matte och Shakira var till vårt strandhus i norra Finland... Shakira älskar att vara här och knalla runt i vattenbrynet..Emma och Jussi fiskar i båten denna ljuvliga stilla kväll

Lillys valpar

Det här är himlahund Gilda med Elias här som valp...
Gilda var som en mamma åt Elias och han dyrkade henne gränslöst .. följde henne som en skugga och snart fyller pojken 14 år.. vilka gener..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jaxgård - Onsdag 1 maj 07:59

Det har varit en lugn natt nu men igår hade Shakira efter värkar för det brukar de ha efter 3 dagar så det blev några vändor ut under natten De har sin valplåda i matrummet och där sover jag själv bredvid den på min campingsäng heheee men det går h...

Av Jaxgård - Måndag 29 april 10:02

I Lördags morsse började Shakira att valpa Och de första kom med attans fart medan de sista 2 kom som en överraskning på kvällen för trodde det var klart efter nummer 9 Hon födde 11 valpar men tyvärr var det en som inte klarade sig Vi har nu 5 p...

Av Jaxgård - Tisdag 23 april 10:52

Nu är det inte många dagar kvar innan Shakira ska valpa Hon är rejält tjock men mår annars bara bra även om promenaderna nu går i slowmotion Spännande dagar nu Är ni intresserade av en gul valp så är ni välkomna att kontakta mig för mera info ...

Av Jaxgård - Tisdag 16 april 23:01

Nu är det inte så lång tid kvar innan Shakiras och Dollars valpar skall födas Men Shakira mår bara bra och är hur pigg som helst på våra promenader Sahara fick labbefnatt idag men Shakira tog det lugnare Håller på att fixa allt nu till valpning...

Av Jaxgård - Fredag 5 april 16:49

Shakira har redan blivit rejält tjock och ska valpa i slutet av månaden för leverans i Juni Det blir som jag skrivit enbart gula valpar i kullen och välkomna att kontakta mig för mera info om kullen. Önskar alla en trevlig helg och vi har fått ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards