Alla inlägg den 14 mars 2020

Av Jaxgård - 14 mars 2020 13:00

Just hemkommen efter en härlig tur med vovvarna.... solen lyser och det har varit kallt inatt för kunde gå på skaren på den lilla snön som är kvar...
Hade sett framemot utställningen idag men tyvärr är den inställd pga Corona...så tråkigt men kanske bäst så....
Har ju varit krasslig hela veckan men lyckades ha storstädning igår både inne och på terassen..
Nu får det bli viloläge
Ha en fin helg..

Den här blänkaren satte jag in i Labradoren på Shakiras utställningar....
Sååå stolt över min vackra flicka..
Hon är ju fri på höfter o armbågar med så om naturen vill ska jag ta valpar på henne nästa år...

Nytagen bild på Shakira och Sahara när de leker och busas... det skiljer bara 7 månader mellan flickorna och de har fått lite dåliga fasoner och hoppar när någon kommer så nu börjar vi med lydnadsträning...
men när vi är ute så kan jag ha dem lös och de kommer dom ett skott när jag kallar vilket är underbart..

Köpte ett litet pop upp tält till lilla Alicia och vi fick plats båda 2 i den till Alicias förtjusning...vi har så kul tillsammans och är Nanny en stund mest varje dag...tur vi bor bara 100 m från varandra

Mina fina flickor

Flickorna kollar in de skränande fåglarna .. bild från i somras

Här någonstans ligger Sahara i röran.. ömt omskötta av mamma Luna

Det här är min så duktiga sonhustru Nan med mitt barnbarn Alicia för ett år sen när de var i Thailand... hennes salong i Borlänge blomstrar

Shakira som ung...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards