Alla inlägg den 21 augusti 2019

Av Jaxgård - 21 augusti 2019 08:36

Lata dagar och man kan göra vad man känner för... men det får inte bli för mycket av det goda... igår bestämde min syster och jag att vi ska börja på Friskis o Svettis när vi kommer hem från vårt hus i Finland nästa månad..
badade båda flickorna igår och tur att man har en stor dusch i gästhuset för Sahara var inte med på noterna alls utan stretade emot .. men vi fixade det...
Saharas första utställningar blir ju snart och hon är totalt självlärd.... följer mig så fint och står som ett ljus med glatt viftande svans... hmnnnn
Kan hon verkligen uppträda så fint i ringen också... tjaaa... återkommer om det men damen är fortfarande långbent..
Hästarna är fortfarande kvar i vår hage men bara några dar till och det blir skönt för Shakira har fått för sig att hästskit är hennes smörgåsbord...måste ha na kopplad när vi går där äckeldamen ju

Idag ska vi ha skönhetsvård.. klor ska klippas medmera och ta en långpromis och sen ska jag hämta Alicia hos dagmamman och vi ska ha lite egentid...
Jag älskade ju mitt jobb i spelhörnan på Coop och brukade ju göra V75 andelar och efter förfrågan ska jag till Lördag göra en andel igen... hör och häpna. Den ska heta LEILA På LANDET hahaaaaaa.. säg inte att jag inte har humor
Dagarna går fast man är en glad pensionär..

Vi brukar gå upp på berget bakom vårt hus och här älskar flickorna att jaga varandra i det fina mjuka gräset

Sahara älskar att kolla på hästarna som har hängbiljett vid vår grind varje dag

Shakira... nybadad o fin igår kväll

All denna svamp fick jag av min svärdotter Nan..

Här någonstans i röran ligger Sahara

Vår Magda med valpar... med på bild är även hennes mamma Skilla
Gammal arkivbild

Här har vi firat nyår i flera år...underbart ställe

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards