Alla inlägg den 15 augusti 2019

Av Jaxgård - 15 augusti 2019 20:33

Tänk vilken lycka nu när jag för ett par dagar sen hittade en ny stig att vandra på direkt bakom vårt hus... för nu när hästarna är i vår hage så kan jag ju inte ha vovvarna lösa om vi ska gå runt kvarteret och föresten... blir osams med Shakira direkt då hon älskar att äta hästskit och valpen tar efter... fy fasen så förbaskad och äcklad man blivit..
De har ju röjt skogen bakom vårt hus och förstört alla våra gångstigar så gissa om man blev glad att hitta en oförstörd stig jag aldrig sett förut och nu kan jag ju ha alla lösa... inga smitare... Elias är för gammal... valpen lämnar inte min sida och Shakira skulle aldrig få för sig att sticka själv ju.. huraaaa

Glömmer aldrig när Elias var ungefär året gammal och han smet iväg med Macy..

Ja vad hände... de ringde från snutstationen och berättade att båda vovvarna satt i fyllcellen och ville bli hämtade suck suck
De hade fått vatten och mat och var alldeles till sig av lycka när matte kom... inte en tillstymmelse till ånger där inte PUST
Just nu ligger alla bredvid mig och vilar... lungt och skönt

Vår nya stig att vandra på

Lite bus hör till

Shakira gillar mattes nya klänning

Dax att fundera på Thailandsresan då

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards