Alla inlägg den 25 juli 2019

Av Jaxgård - 25 juli 2019 17:43

Vilken otroligt varm dag det varit... varit med min syster tidigt i morsse och gjort lite bankaffärer efter mamma och bara tagit det lungt tills vi nu var nere vid vår brygga och vovvarna simmade runt men utan vår badkruka Sahara... sen hon råkade ramla i vattnet från bryggan är hon jättenojig fast Shakira och Elias simmar för fullt.. hmnnnnn vad göra
Imorgon åker vi till boxnan som har superfin sandstrand så får vi se...
Idag har vi även grattat vår sonhustru Nan som tagit Svenskt körkort på bara 2 veckor.... gissa om hon är lycklig så ikväll blir det firande.... 2 andra tjejer är på besök i helgen med så det blir full fart i Holmtjärn.

Lite simning och solning på vår flytbrygga.... förra året när jag skulle hoppa ett svanhopp i ekan så for den iväg och slog mig så illa i vänster arm så det har tagit nästan ett år innan jag blev bra i armen som har värkt som attan... husse fick klä av och på mig långtid och fick sjukskriva mig då jag är vänsterhänt.... gissa om man är försiktig nu

Badkrukan Sahara

Elias gamlegubben mojar sig... om 5 dar fyller han 13 år och har aldrig varit sjuk i hela sitt liv och nu när Sahara hans barnbarn stannade hos oss är han piggare än någonsin...

Mysigt att rumla i vår egen lilla sjö..ingen behöver bry sig

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards