Alla inlägg den 23 maj 2019

Av Jaxgård - 23 maj 2019 13:02

Det är full fart på Sahara och Sammy.... de verkar helt ha glömt syskonen som flyttat och har så himla kul när de jagar varandra ute... på Söndag flyttar sista killen och Sahara ska vara hos sin mamma Luna under tiden jag är i Finland....
jag och min syster och bror åker genom Haparanda till vårt hus i norra Finland... min tredje resa dit i år....och i Juli är det dags igen... få se om jag tar med Shakira och valpen då... skulle vara kul att ställa ut Shakira på 2 dagars i Uleåborg....
För 3 år sen var Shakiras mamma med på denna utställning och det var jättetrevligt..

Valparna hälsar på Shakira och morfar Elias.... han knallar med på våra promisar men det går ju inte så fort men tycker att han är mycket piggare nu än i vintras då han struntade helt i att följa med eller knallade hem efter halva vägen... han är en underbar gubbe... så vänlig och kärleksfull och igår fick de bada i sjön för första gången..
Shakira har precis löpt klart

Shakira är extra mamma nu när Luna flyttat hem igen

Gissa vem den här mattegrisen är då...
Heheeeee ....Shakira vill fortfarande sitta i mattes knä

Nans splitternya salong

Nu ska jag hämta mitt barnbarn Alicia hos dagmamman och åka till salongen
Igår gjorde jag och Alicia en riktig shoppingtur på Kupolen.... vi shoppade loss riktigt ordentligt ... de ska till Göteborg i helgen och då måste man ju vara fin såklart... Nan ska på 2 dagars kurs och lära sig maxi singel- volymögonfransar

Här var de inte så kaxiga tjockisarna

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards