Alla inlägg den 8 maj 2019

Av Jaxgård - 8 maj 2019 13:43

Matade småttingarna nyss och blir så full i skratt när jag ska lyfta ur dem till maten.... de slickar sig om munnen allihopa och det är så bedårande sött att se... idag blir det avmaskning igen och har beställt tid för chippning och veterinärbesök nästa vecka...
Håller på att skriva ut deras matlistor med och nu papperen till köpekontrakten och besiktningen ..... alla är försäkrade i Agria tills leverans... kommer valpkit både från Agria och Royal Canin med.. där finns allt från foder, febertermometrar och filtar och presentkort med mera... bra att veta för våra blivande valpköpare...
Ska försöka ta lite bilder idag men min mobil är så smockfull med bilder så har fått radera som bara den.
Snart ska jag till stan och kolla in min sonhustrus blivande salong mittemot Systembolaget i Borlänge .. ska öppna nästa vecka så om någon vill piffa upp sig lite så är det bara att ringa..Salong Willendrof Academy..
Höres

Här är de ca 2 veckor

Shakira som baby..
Tänk på ormarna
Shakira blev ju så illa ormbiten i läppen så hon fick motgift och fick äta hjärtmedicin i 2 veckor och inlagd i 2 nätter...men är nu helt återställd
De sa på Djursjukhuset att de fick in minsta 2 ormbitna hundar om dan. Hemskt

Nu får det gärna bli sommar igen så Alicia kan bada ute

Majken och Shakiras mamma Lilly till höger

På vår son Victors och Nans bröllop i Thailand 2017...
Jag lovar.... vilken upplevelse

Klart hon vann tävlingen vår Nan som står i mitten.. här gravid med Alicia i 8 månaden i Thailand

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards