Alla inlägg den 6 april 2019

Av Jaxgård - 6 april 2019 19:52

Idag grattar vi Lillys och Ponchos vovvar som fyller 2 år...
Stort grattis och varm kram från gammelmatte!!!!
Hoppas ni allesammans haft en superdag...

Av Jaxgård - 6 april 2019 16:37

Idag har jag och Shakira haft en dag tillsammans på utställning i Ludvika....
Det här var en liten träning inför Västerås då Shakira får gå i juniorklassen i officiell klass...
Min lilla Shakira skötte sig utmärkt ända tills BEST IN SHOW finalen då hon fick soppatorsk.... blev lite trött och golvet var som såpa också men är supernöjd och oj.... vilken superkritik hon fick...
Hon blev bästa valp med HP samt BÄST i GRUPPEN-1
Ska bli spännande nu när hon får gå i officiell klass... hmnnnnnn
Domaren tyckte att jag hade en supertjej
I vår valphage är det frid och fröjd och nyss när mamma hoppade i valplådan så såg det ut som en myrstack när alla försökte hitta bästa tutten.... heja Mamma Luna vilka barn du har...
Nu en lugn Lördagskväll....
Kram kram

Min vackra underbara Shakira
Bästa Labbe samt BIG -1

Superkritik...

Och här ligger småttingarna och äter

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards