Alla inlägg den 2 april 2019

Av Jaxgård - 2 april 2019 14:08

Vet ju att mina avelstikar har kraftig mjölk och har försökt att inte ge för kraftigt foder till mamma men några av tjockisarna blev lite lösa i magen efter att de vräkt i sig från mammas matbar men nu är lugnet återställt.... alla mumsar för glatta livet .. oj så sköööönt!!!!!!!
Jag blir då alltid så orolig för minsta lilla

Luna är så lugn och kärleksfull mot de små och är hur harmonisk och fin som helst..
Kollar noga vilka som kommer och det är så underbart att se en förstagångsmamma anamma moder natur så fint...
Har varit på inskolning till dagmamma med Alicia och Nan på morgonen... solen skiner.. ska ut med Shakira och Elias strax och sen städa hundhuset och bära in lite mer grus... fullt upp
Ha en fin fortsatt Tisdag... tur man är pensionär ... inga måsten mer i livet yipeee

Alldeles nytagen bild... inte ett pip hörs från hagen

En gång i veckan klipper vi klorna på de små så de inte har sönder mammas juver
Här är det Blondie som blir ompysslad

Här ligger mamma Luna som baby i hennes kull född 2016

Vackraste flickan som finns med korintögon
Min Shakira såklart

Min baby tycker om att ligga i mattes knä

Här är det Shakira med syskon... kullen snart 9 månader

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards