Alla inlägg den 17 september 2018

Av Jaxgård - 17 september 2018 18:20

Har städat och fejat hela dan och städat ut efter valphagen ute... tagit undan tält och tvättat allt så det känns så skönt och ha det gjort så att allt är rent och fint igen...
Har knallat runt kvarteret med vovvarna och jag och Shakira var och hälsade på Alicia som kollade på vår lilla vovve med stora ögon...
Är ledig till Fredag så imorgon ska jag och Shakira åka till stan och träna lite och sen till en kompis och fika.... underbara höstdagar att se framemot...

Shakira och Bronco i helgen
Snacka om och ha vackra DOGMODELS

Här en bild på valparnas kullsyrra
Klara Lillysdotter

Klaras matte hittade denna skylt i London

Shakira och Bronco i deras husbil i helgen

Deras bror ROCKO har varit till Ripfjället i helgen

Jag knallar efter morfar jag... min idol.. men tyvärr tycker han nog att jag är lite dryg när jag biter honom i läpparna ... men det kan bara bli bättre

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards