Alla inlägg den 10 september 2018

Av Jaxgård - 10 september 2018 18:20

Har haft en härlig lugn dag efter att ha jobbat i 3 dagar... Lilla Shakira har fullkomligt funnit husses hjärta också och hon är ju cool och självgående så både husse och lillhusse är full av beundran över denna duktiga tjej... de var helt begaistrade när jag kom hem igår ...Lillys gåva till oss...
Annars håller jag på att ordna med vår semesterresa till Thailand... bokade just 2 nätter i Bangkok alldeles vid floden och sen hela December ska vi bo på vårt favvo hotel i December..till nyår blir det Koh Chang och efter det tar man dan som den kommer Hmnnnnnnn underbart .. hem igen i slutet av Januari för då åker vår son med familj dit i 6 veckor... tur att vi har världens bästa hundvakter i min bror o Marie som ställt upp i många många år och älskar att bo här med vovvarna... guld värda
Nu ska husse och jag bada bastu... Shakira har somnat vid mina fötter... älskade tjej..

Kommer lite diverse bilder på kullen

På promis.. nytagen bild

Denna bild har jag lagt in på FB

Vem är denna lilla prinsessa då... mitt barnbarn Alicia så nu har jag två bebisar.. en tvåbent... en fyrbent

Får man presentera LOKE
Han är från Lillys och Ponchos kull från förra året...och alltså storebror till årets kull
En mycket vacker gosse och högt älskad av sin familj i Lindesberg

Kanske jag berättar hemligheten någon gång hur man lyckas få 11 valpar att stå blickstilla ..... det ni

Mamma Lilly med de små

Här var vi bara några dagar gamla
Duktig mamma

Min vackra Lilly

Vi älskar dig finaste Shakira

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards