Direktlänk till inlägg 22 juli 2018

Solig Söndag...

Av Jaxgård - 22 juli 2018 10:24

Vaknade åter upp till en underbar dag och natten har varit lugn.. numera sover jag bara bredvid valplådan till 04.00 och ser till att alla fått mat och sedan sussar man i sin egen säng några timmar och Lilly är så säker och duktig så man känner sig lugn... vi har precis varit och plockat solvarma hallon och Lilly som är ständigt superhungrig ska få sin andra frukost..
valparna börjar bli så roliga nu och medvetna om omvärlden.... ögonen har ju öppnats och de knallar runt på vingliga ben och även blivit medvetna om sina syskon då de står nos mot nos och gullar vilket får mitt hjärta nästan att brista för det är det mest bedårande jag vet.. lyckan att ha syskon att leka med....
Allt från valplådan idag... senare ska de få en smakbit av valpfodret...

Igår kom Marie hit och ska fixa håret på mig idag. tur man har en frissa i familjen...

Fullt hus är det här...

Lycka att få somna med tutten i mun...

Renbäddat och alla mätta och belåtna... de knallar runt nu på sina vingliga ben
Dags för SIESTA

Vårt paradis Holmtjärn
Även våra sommarbete hästar har det toppenbra här...tur vi har 3 bamsehagar att välja mellan

Lycka att träffa sitt barnbarn Alicia för första gången i livet..
Mormor precis kommit hit med sin man och dotter från Bangkok ... Nan är överlycklig att äntligen få ha sin mamma här

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jaxgård - Onsdag 1 maj 07:59

Det har varit en lugn natt nu men igår hade Shakira efter värkar för det brukar de ha efter 3 dagar så det blev några vändor ut under natten De har sin valplåda i matrummet och där sover jag själv bredvid den på min campingsäng heheee men det går h...

Av Jaxgård - Måndag 29 april 10:02

I Lördags morsse började Shakira att valpa Och de första kom med attans fart medan de sista 2 kom som en överraskning på kvällen för trodde det var klart efter nummer 9 Hon födde 11 valpar men tyvärr var det en som inte klarade sig Vi har nu 5 p...

Av Jaxgård - Tisdag 23 april 10:52

Nu är det inte många dagar kvar innan Shakira ska valpa Hon är rejält tjock men mår annars bara bra även om promenaderna nu går i slowmotion Spännande dagar nu Är ni intresserade av en gul valp så är ni välkomna att kontakta mig för mera info ...

Av Jaxgård - Tisdag 16 april 23:01

Nu är det inte så lång tid kvar innan Shakiras och Dollars valpar skall födas Men Shakira mår bara bra och är hur pigg som helst på våra promenader Sahara fick labbefnatt idag men Shakira tog det lugnare Håller på att fixa allt nu till valpning...

Av Jaxgård - Fredag 5 april 16:49

Shakira har redan blivit rejält tjock och ska valpa i slutet av månaden för leverans i Juni Det blir som jag skrivit enbart gula valpar i kullen och välkomna att kontakta mig för mera info om kullen. Önskar alla en trevlig helg och vi har fått ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards