Alla inlägg den 26 juli 2018

Av Jaxgård - 26 juli 2018 22:37

Märker nu att valpisarna kräver större utrymme så idag har jag och husse o lillhusse fixat valphuset med stora valphagen där valpisarna får större utrymme nu,.. även valphagen ute är nästan klar men det får bli till helgen ..här får de vara på dagarna men sen tar vi in dem i lilla valphagen till natten inne så jag har koll...

Allt är på plats... även deras nallar

Husse fick göra en matbar till fyra till så alla har egen plats ... tack husse du är bäst!!!!
Sedan många år tillbaka vill jag att alla valpar äter ur egen skål... så alla får sitt

Här har de så bra .. brukar kalla det 1 rum o kök hahaaa

Här ska uteplatsen bli med swimmingpool

Vår älskade Elias och snart 12 År kollar att allt blir bra... morfar till valpisarna och stolt pappa till många valpar

Här får vår fotbollslag det toppenbra... ömt omhändertagna av mamma Lilly och matte förstås... älskar mina vovvar och att alla får kärleksfulla hem där de får den omtänksamhet som de behöver... love love

Av Jaxgård - 26 juli 2018 14:41

Jag och husse försökte oss på att ta lite bilder på de små... men husse är tyvärr inte världens bästa fotograf och en annan är handikappad i vänster arm efter att jag ramlat ur ekan efter ett skutt från flytbryggan... attans vad jag har ont ... Maria G var här i morse och fick lite heeling hoppas det hjälper.. igår gjorde jag iaf valparnas blivande rasthage och nu är det bara deras swimmingpool som fattas med det blir en senare historia...
Åter en supervarm dag. pust. stön

Våra flickor

Pojke 1 och 2

Pojke 3 och 4

Pojke 5 och 6

Pojke 7 och 8

Pojke 9

Fullt hus är det här

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards