Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Jaxgård - 4 januari 2013 10:52

 

Så har man då börjat jobba igen efter sin långa härliga långledighet...nu jobbar man hela helgen igen och hoppas att man inte blir sjuk för både husse och lillhusse har varit krassliga några dar...

Peppar peppar tycker att man börjar se lite tecken på att Jade skulle vara dräktig...hon har blivit så lugn och sover mycket dessutom så hörde jag att hon kräktes lite i morsse,,,vi håller tummarna för det så klart...en tidigare valpköpare till mej som har en tik som heter Selma (har stått i kö länge)har varit till mig 2 gånger på jobbet redan och frågat,,,,skulle va underbart att kunna ge positivt besked...

Nelly som vi också väntar på att hon ska börja löpa...håller igen tills vidare....


Annars så har husse och lillhusse bytt ut hundluckan  i hundgården igen...unga fröken "Jade" har ju haft en förkärlek att dra ut alla vetbeddar genom hundluckan i tid o otid och har pajat luckan flera gånger..så nu har jag tagit bort alla wetbeddar och har lagt ut sköna mattor i deras säng och golvet istället...lyckas hon dra ut dem så är hon ju duktig vår lilla tjej...

Nä..nu ska jag ut med de fyrbenta igen och sen ska jag laga en lasagne som vi ska äta ikväll när man kommer hem från jobbet...

Ha  en jättefin helg allihopa...

(Är inte lite skitsur förresten..min data pajade ju nyligen..ALLA mina älskade bilder försvann...JOBBIGT

här kommer några gamla bilder jag hittat iallafall...)

         

     

 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards