Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Jaxgård - 14 mars 2011 17:35

Oj, va fort den här helgen rullade på.... går morsse så ringde Helen som skulle para sin tik "Rigmor" med Elias och och trodde att det var dags för parning...och det visade sig ju stämma perfekt...hon hade tagit blodprov tidigare men såg på sina hanar hemma att det var hög tid som igår...så det blev en PERFEKT och lättsam parning med 20min.häng så nu är det bara att hoppas på det bästa....de bor i Bollnäs...


Jag och sonen blev bjudna på restaurang sen på kvällen av husse så det blev en trevlig avslutning på helgen...Victor körde förstås som alltid numera...


Blivande mamman "Macy" mår bara bra och äter bra men...promenaderna sker ganska sakta numera....damen är rejält RUND...hmnnn..vad ska det bliva....

spännande är det nu...kommer bild på damen inom kort...


Sätter in lite GAMLA arkivbilder på tidigare kullar.....

Ha en fortsatt fin Måndag..själv ska jag ner och klippa klor på vovvarna och göra "helrecond" på dem...de bara ÄLSKAR  när jag pysslar om dem....


                  



  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards