Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Jaxgård - 21 oktober 2011 10:21

  mor till förra årets H.kull


Oj, va dagarna rullar på....dax att börja jobba imorgon igen och det lär väl bli fart i spelhörnan då Rommetravet har V75 här i helgen....

Solen skiner så härligt just nu och har varit ute med de fyrbenta på promis...lilla Lotta verkade bli lite lös i magen så jag passade på att ge henne en "kur" av min supermedicin...den verkar alltid...

Annars så körde hon med sitt "slänga sig i backen" metod vid promenaden idag igen....har ju henne kopplad när alla är med så det inte blir för "häftigt" springade så direkt när de andra kommer bakom oss så slänger hon ner sig på rygg och lossas inte se mej ens förran de andra kommit ikapp ...ha haa tycker det är lite roligt faktiskt,,,men lillhusse har inte samma "förståelse" utan klagar hur dryyyg hon varit...tjohooo

Annars är vi alla överens om att lilla Lotta är världens goaste tjej..katten och hon brukar ha världens rejs varje kväll.

Nu måste jag skynda mig,,,ska möta sonen på stan  för vi ska "shoppa" loss åt honom..både jenas och skor..resten köper jag i Thailand åt honom...

Om 3 veckor ligger man i solen...hmnnn

Ha en underbar helg ni som är lediga,,,,,

               

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards