Alla inlägg den 20 december 2010

Av Jaxgård - 20 december 2010 07:20

     


Så har det då hunnit bli sista advent också och här har det väl inte hänt så mycket förutom att vi är för tillfället helt insnöade...var tvungen att lämna bilen 100m från huset för säkerhetsskull igår då det yrt igen helt under dan..jobbade hela dan igår och det är tur man har en bil med fyrhjuldrift för jag lyckades ta mig ut i går morsse iallafall....sonen kom och hämtade mig på scootern..ha haa...det är livat på landet...ingen fara..de kommer och plogar nu under dan och det har slutat snöa nu iallafall...Elias och Jade blir nog helt tossiga nu när de ska snöpula varandra i snöhögarna...de älskar att jaga varandra och ser helt saliga ut...

Värre är det nu med vår egen "prinsessa" Gilda .....hon är ju nu på sitt 14.de år och hjärtat mitt blöder när jag ser hur hon har börjat tackla av ( hon har varit "klippan" i vår kennel och gett mig så mycket glädje både hemma o utställningarna hon vart på)


Tur att jag har min bror Putte och Marie med "Macy" som ska bo här hemma med dem när vi åker till Thailand på Onsdag...de får den bästa tänkbara omvårdnaden och de är ju vana att bo här sen jularna tidigare när vi varit tiil Thailand..för jag vill bara åka dit numera..har sett mycket av världen men där känns det som om det vore vårt andra hem.,,även vår snart 18 årige son Victor bara ÄLSKAR Thailand...har redan klätt granen och vi åt lite julmat och sonen fick lite julklappar i förväg....även alla vovvar o katten ska få paket men de får vänta till julafton....


Nä..nu måste jag börja packa lite...tiden rinner iväg bara och ska hinna ut med vovvarna också innan jobbet kallar igen....

Nästa gång jag skriver blir lite "resebrev" från vår tre veckor långa semester..

  


Vill önska ALLA våra underbara valpköpare genom åren en riktig fin JUL med era fyrfota Countrylookare.....

                  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards